2018. március 11., vasárnap

Ellopott győzelem

Nem úgy zajlottak a dolgok, ahogyan azok megvoltak írva a szombaton rendezett, San Felipe Group 2 futamban.

Forrás:horseracingnation.com

Ez az a lóverseny futam amelyet vártak, a 2018-as Kentucky Derby felé vezető úton. A Group 2 San Felipe Stakes eredménye, hangos vitát váltott ki. A futam kedvencei Bolt d' Oro és McKinzie már a kanyarban egymásnak mentek, amikor Street Sense fia, "elvesztette" a fejét a célegyenes felé. "Amikor először néztem, akkor nagyon kemény volt." -nyilatkozta a Hírességek Csarnokába beválasztott Baffert, majd hozzátette. " Azt mondtam. Hűha. Egyszerre értek a célvonalhoz."A kaliforniai ügyintézők bírálják el, a verseny kimenetelét.
"Ha elvesztette volna, a futamot akkor tovább mentünk volna a Santa Anita Derby-re".-mondta Mick Ruis a győztes ló trénere és tulajdonosa.

A visszavágó, a Kentucky Derby-n valósulhat meg, mindkét ló számára. "Szegény lovak a hidegben, és a szélben versenyeztek."-szólalt meg Bob Baffert, a döntést követően.

A futam izgalmakkal tele volt. Bolt d'Oro kívül és McKinzie belülről próbálta megszerezni, a győzelmet. Ettől még hangos lesz a média.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Királykék álmok

Masar és William Buick a célvonalban. Hosszú éveknek kellett eltelnie, hogy a Godolphin megszerezze magának a Derby trófeát. Tegnap dé...